چهارشنبه 25 مهر 1403

                                                                                                                        


                                   

                                                                                                                                                                                                                                 

 

 

منو بهداشت و سلامت

این خوراکی ضد سرطان سینه است

 
این خوراکی ضد سرطان سینه است

استروژن رشد برخی از تومورهای سینه را تحریک و تشدید می کند.

تحقیقات پژوهشگران دانشگاه مارشال در امریکا نشان می دهد که مصرف روزانه گردو خطر ابتلا به سرطان سینه را به میزان قابل ملاحظه ای کاهش داده و همچنین رشد تومور را در بیماران مبتلا به این سرطان مهار می کند.

بر اساس این مطالعات استرول های گیاهی موجود در گردو، گیرنده های استروژن را مهار نموده و از طریق این مکانیسم از سرطان سینه پیشگیری می نمایند، زیرا استروژن رشد برخی از تومورهای سینه را تحریک و تشدید می کند.

متخصصان علم تغذیه معتقدند که گردو به عنوان بخش سالمی از رژیم غذایی روزانه نه تنها خطر ابتلا به سرطان سینه را کاهش می دهد، بلکه از بیماری های شایعی همچون بیماری های قلبی- عروقی و دیابت نیز پیشگیری می نماید.

در این تحقیق مشخص شد که با مصرف روزانه گردو، سرعت رشد سرطان سینه 50 درصد کاهش می یابد. این مطالعه همچنین نشان داد که رشد و پیشرفت تومورهای سینه در موش های آزمایشگاهی حداقل 3 هفته به تاخیر می افتد که این زمان برای انسان 9 سال تخمین زده شده است.
منبع: سیمرغ

 

اطلاعات تماس

 

روابط عمومی گروه :  09174009011

 

آیدی همه پیام رسانها :     @shiaquest

 

آدرس : استان قم شهر قم گروه پژوهشی تبارک

 

پست الکترونیک :    [email protected]

 

 

 

درباره گروه تبارک

گروه تحقیقی تبارک با درک اهميت اطلاع رسـاني در فضاي وب در سال 88 اقدام به راه اندازي www.shiaquest.net نموده است. اين پايگاه با داشتن بخشهای مختلف هزاران مطلب و مقاله ی علمي را در خود جاي داده که به لحاظ کمي و کيفي يکي از برترين پايگاه ها و دارا بودن بهترین مطالب محسوب مي گردد.ارائه محتوای کاربردی تبلیغ برای طلاب و مبلغان،ارائه مقالات متنوع کاربردی پاسخگویی به سئوالات و شبهات کاربران,دین شناسی،جهان شناسی،معاد شناسی، مهدویت و امام شناسی و دیگر مباحث اعتقادی،آشنایی با فرق و ادیان و فرقه های نو ظهور، آشنایی با احکام در موضوعات مختلف و خانواده و... از بخشهای مختلف این سایت است.اطلاعات موجود در این سایت بر اساس نياز جامعه و مخاطبين توسط محققين از منابع موثق تهيه و در اختيار كاربران قرار مى گيرد.

Template Design:Dima Group