دوشنبه 11 تير 1403

                                                                                                                        


                                   

                                                                                                                                                                                                                                 

 

 

خرید دستگاه برای بزرگ کردن آلت تناسلی

با عرض تشكر از راهنمايي هايي كه در مورد ترك خود ارضايي به من كرديد با شروع ماه مبارك رمضان تمام روزه هايم رو تا بحال با اراده ي قوي گرفتم و مي خام تا اخر روزه هايم رو بگيرم و اين خود ارضايي را بطور كامل به بركت اين ماه ترك كنم از شما دوست عزيز دو سوال ديگه هم دارم سوال ديگه اي كه داشتم اينه كه من يه ماه پيش بعلت كوچكي الت تناسلي ام كه 10 سانتي متر است يك دستگاه لارجر باكس مگنت دار كه مورد تاييد وزارت بهداشت است خريدم و يك ماهه كه اونو روزانه چند ساعتي به الت تناسلي ام مي بندم ميخواستم بدونم كه اين دستگاه را كه زمان استفاده اش 6 ماه است تا التم بزرگ بشه استفاده كنم يا نه چون در هنگام بستن آن روي التم يه كمي با ديدن التم تحريك ميشم و به زور جلو استمناء را ميگيرم ولي اراده ام را قوي كرده ام كه استمناء نكنم
دوست عزیز خبری بسیار مسرت بخش وامیدوار کننده به ما داده اید و این تصمیم عاقلانه و حساب شده شما جای تبریک و احسنت داره. ما هم براتون دعا می کنیم که با همین قوت تا آخر ادامه بدید و برای همیشه از شر این مشکل خلاص بشید.
پرسشگر محترم جواب سوالتون رو در غالب چند نکته در ادامه به شما تقدیم می کنیم:
اول: اندازه طبيعي آلت تناسلي مردان در حالت نعوظ بين 10 تا 20 سانتیمتر است. البته جهت انجام مقاربت طبيعي و باروري زن، اگر در حالت نعوظ اندازه آلت حداقل 6 یا 5 سانتیمتر نيز باشد كافي است و توانایی آمیزش و ارضاء جنسی زن با طول آلت تناسلی مرد ارتباط ندارد. بنابراین نیازی به افزایش طول آلت نمی باشد؛ البته امروزه توسط دستگاه های کشنده و برخی از داروها تغییراتی در آلت تناسلی مردان انجام می گیرد که بیشتر جنبه درمانی دارد و در افراد عادی توصیه نمی شود.
دوم: به طور طبیعی استفاده از این دستگاه می تواند موجب تحریک شما بشه، چون هم نصب اون احتیاج به دستکاری آلت داره وهم اینکه فکر اندازه آلت و بزرگتر شدن یا تغییر آن همراه با افکار دیگر خواهد بود.
سوم: ترک خودارضایی یک اولویت بسیار مهم می باشد و به نظر ما هر چیزی که ممکنه خدای نکرده باعث بازگشت شما به اون بشه بهتره که کنار گذاشته بشه، خصوصا که آلت شما در ردیف آلت های طبیعی است.
چهارم: در ذهن خودتون تصور کنید که پس از گذشت مدت زمانی با استفاده از این دستگاه، آلت شما قدری بزرگتر بشود؛ اما به علت تحریکات این دستگاه شما باز هم خودارضایی کرده باشید و اون صفا و پاکی روحی خودتون رو از دست داده باشید و هنگامی که قصد ازدواج دارید، در اثر خودارضایی دچار برخی از اختلالات جنسی مثل زودانزالی شده باشید، حالا کدام را ترجیح می دهید؟
پنجم: غالب داروها و وسائلی که برای تغییر در آلت تناسلی در فضای مجازی تبلیغ می شوند، به صورت قاچاق وارد کشور می شوند و مورد تایید وزارت بهداشت نمی باشند.
* در نهایت توصیه ما این است که از این دستگاه استفاده نکنید؛ چرا که تضمینی برای بی ضرر بودن آن وجود ندارد، ولی اگر در استفاده از آن اصرار دارید (که به نظر ما نیازی به آن ندارید چون طول آلت تان مناسب است) اين كار را يعني استفاده از اين دستگاه را مي توانيد پس از ازدواج انجام دهيد، در اين صورت اگر هم در اثر استفاده از دستگاه تحريك بشويد، گرفتار گناه نمي شويد.
منتظرمکاتبات بعدی شما هستیم.

جواد ترکاشوند

اطلاعات تماس

 

روابط عمومی گروه :  09174009011

 

آیدی همه پیام رسانها :     @shiaquest

 

آدرس : استان قم شهر قم گروه پژوهشی تبارک

 

پست الکترونیک :    [email protected]

 

 

 

درباره گروه تبارک

گروه تحقیقی تبارک با درک اهميت اطلاع رسـاني در فضاي وب در سال 88 اقدام به راه اندازي www.shiaquest.net نموده است. اين پايگاه با داشتن بخشهای مختلف هزاران مطلب و مقاله ی علمي را در خود جاي داده که به لحاظ کمي و کيفي يکي از برترين پايگاه ها و دارا بودن بهترین مطالب محسوب مي گردد.ارائه محتوای کاربردی تبلیغ برای طلاب و مبلغان،ارائه مقالات متنوع کاربردی پاسخگویی به سئوالات و شبهات کاربران,دین شناسی،جهان شناسی،معاد شناسی، مهدویت و امام شناسی و دیگر مباحث اعتقادی،آشنایی با فرق و ادیان و فرقه های نو ظهور، آشنایی با احکام در موضوعات مختلف و خانواده و... از بخشهای مختلف این سایت است.اطلاعات موجود در این سایت بر اساس نياز جامعه و مخاطبين توسط محققين از منابع موثق تهيه و در اختيار كاربران قرار مى گيرد.

Template Design:Dima Group